Why NNZ packaging?

Informationsanfrage

Press release: NNZ Inc acquires J&J supplies

Datum: 3 April 2015

Atlanta, Georgia (April 3, 2015) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets, announces that they entered into a binding  agreement to acquire J&J Supply, a company specialized in agricultural packaging needs to enhance its product portfolio through established relationships with manufacturers worldwide, as well as 93 years of experience in the agricultural packaging industry.

The acquisition, based in Las Cruces, NM, further increases NNZ’s share in the produce packaging market. “The combination of J & J Supply with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market will provide to our clients a variety of packaging options along with market expertise, “said Marco Boot, President of NNZ Inc. “The acquisition is also expected to result in greater efficiencies and significantly increase our market share,” added Jim Mattocks and Marco Boot.

For more information please contact

Marco Boot (President)

NNZ Inc.

805 Marathon Parkway, Suite 170
30046, Lawrenceville, Georgia
telephone +1 770 921 9210

mboot@nnzusa.com

www.nnzusa.com

Über NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ ist ein internationales Unternehmen, das seit 1922 im Besitz der Familie Boot ist und von ihr geführt wird. Ihre Mitarbeiter kreieren Verpackungslösungen für ihre Kunden im Frischwaren- und Industriebereich.
1922 begann NNZ mit dem Handel von Jutesäcken von "Pakhuis Libau" in Groningen (Niederlande), der Start eines Familienunternehmens mit internationalen Ambitionen.
Heute hat sich die NNZ zu einer Organisation mit mehr als 250 Mitarbeitern entwickelt, mit Niederlassungen in Österreich, Belgien, Kanada, Dänemark, Luxemburg, den Niederlanden, Norwegen, Deutschland, Italien, Polen, Lettland, Litauen, Estland, Südafrika, United Kingdom und in den USA.

In enger Zusammenarbeit mit unseren Partnern in 40 weiteren Ländern bietet NNZ Verpackungslösungen für Ihren weltweiten Kundenstamm.