Why NNZ packaging?

• Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Informationsanfrage

Press release: NNZ expands presence in Canada - Opening Western Canada branch in British Columbia

Datum: 1 Juni 2017

Surrey British Columbia, Canada (June 1, 2017) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets world wide, announces expansion of their activities in Canada by opening a new office and warehouse in Surrey British Columbia.

The new location, based in Surrey British Columbia, “aims to service customers In British Columbia and Alberta with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market and a variety of packaging options along with market expertise”, said Maurice van de Vreede, Sales and Marketing Manager of the new branch in Canada. NNZ Inc.

For more information please contact:

Maurice van de Vreede (Sales and Marketing Manager)

NNZ Inc.

Unit 107 -2076 192 Street
Surrey British Columbia
V32 3M3 Canada
telephone +1 640 378 8112

www.nnz.ca

mvreede@nnz.ca

Über NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ ist ein internationales Unternehmen, das seit 1922 im Besitz der Familie Boot ist und von ihr geführt wird. Ihre Mitarbeiter kreieren Verpackungslösungen für ihre Kunden im Frischwaren- und Industriebereich.
1922 begann NNZ mit dem Handel von Jutesäcken von "Pakhuis Libau" in Groningen (Niederlande), der Start eines Familienunternehmens mit internationalen Ambitionen.
Heute hat sich die NNZ zu einer Organisation mit mehr als 250 Mitarbeitern entwickelt, mit Niederlassungen in Österreich, Belgien, Kanada, Dänemark, Luxemburg, den Niederlanden, Norwegen, Deutschland, Italien, Polen, Lettland, Litauen, Estland, Südafrika, United Kingdom und in den USA.

In enger Zusammenarbeit mit unseren Partnern in 40 weiteren Ländern bietet NNZ Verpackungslösungen für Ihren weltweiten Kundenstamm.