Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Informationsanfrage

NNZ presents: tomato study

  • NNZ study tomato

Datum: 1 Februar 2013

From November 2012 to January 2013 NNZ has performed a consumer survey in Germany, The Netherlands and Belgium to gain insight in the buying behavior of tomatoes and packaging.

We have identified six consumer segments for tomatoes and packaging.

Each segment  offers specific opportunities for further increasing the 'taste of tomatoes' by means of choosing the optimal packaging. All segments appreciate packaging for 'transparancy', 'stability', 'ventilation',  in short for protecting of the consistency and firmness of tomatoes. 

Please be invited to contact us to review how we can apply the findings to further optimize your tomato packaging, to meet the needs of the different consumer segments.

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922! 

  • NNz icon 1922

Über NNZ

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

NNZ ist ein internationales Unternehmen, das seit 1922 im Besitz der Familie Boot ist und von ihr geführt wird. Ihre Mitarbeiter kreieren Verpackungslösungen für ihre Kunden im Frischwaren- und Industriebereich.
1922 begann NNZ mit dem Handel von Jutesäcken von "Pakhuis Libau" in Groningen (Niederlande), der Start eines Familienunternehmens mit internationalen Ambitionen.
Heute hat sich die NNZ zu einer Organisation mit mehr als 250 Mitarbeitern entwickelt, mit Niederlassungen in Österreich, Belgien, Kanada, Dänemark, Luxemburg, den Niederlanden, Norwegen, Deutschland, Italien, Polen, Lettland, Litauen, Estland, Südafrika, United Kingdom und in den USA.

In enger Zusammenarbeit mit unseren Partnern in 40 weiteren Ländern bietet NNZ Verpackungslösungen für Ihren weltweiten Kundenstamm.